ח"כ קרויזר דורש: "לפתוח בחקירה נגד אחמד טיבי"

איתי גדסי No Comments on ח"כ קרויזר דורש: "לפתוח בחקירה נגד אחמד טיבי"

יו"ר סיעת עוצמה יהודית בכנסת ח"כ יצחק קרויזר פנה ליועמשי"ת ולמשטרה בדרישה לפתוח בחקירה נגד ח"כ אחמד טיבי וראש מועצת חורה בחשד להסתה לטרור

צילום קרויזר: משה ביטון. צילום טיבי: פלאש 90
21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר סיעת עוצמה יהודית ח"כ יצחק קרויזר פנה הבוקר בדרישה לפתיחת חקירה נגד ח"כ אחמד טיבי וראש מועצת חורה חאבס אלעטואנה בחשד להסתה.

כזכור לפי החשד בלילה שבין שישי לשבת פתח המחבל מוחמד אלעסיבי בן ה- 26 מחורה באש בלילה מנשק שחטף משוטר ונורה למוות בעיר העתיקה בירושלים.

במשטרת ישראל טענו כי מדובר בפיגוע. "הוא התנפל בצורה אכזרית על השוטר, חטף את הנשק, הסתובב, הצליח לדרוך אותו וגם לירות. זאת התנהגות של מחבל לכל דבר ועניין", אמר ראש ענף המבצעים במשטרת מחוז ירושלים סגן-ניצב ויסאם עלי.

אמש דווח בהודעת המשטרה: "היום בצהריים עודכנה המשטרה על ידי המכון לרפואה משפטית כי בתום בדיקת האקדח של השוטר, נמצאו עליו שרידי DNA של המחבל, בין היתר בפס הדריכה של האקדח ועל גבי ידית האחיזה. ממצא זה מתווסף לעדויות השוטרים מיד לאחר הפיגוע, ולראיות נוספות, בכך שמדובר באופן חד משמעי בחטיפת נשק ובפיגוע ירי, בדיוק כפי שדיווחנו עוד בליל הפיגוע".

ח"כ אחמד טיבי אמר בסוכת האבלים:"בוועדת המעקב החלטנו על שביתה כללית מחר. מוחמד אלעסיבי הוא בוגר בית ספר לרפואה שבא להתפלל. יש לו חלומות, הם נגדעו ונקטעו על ידי כדורי שוטרים עם יד קלה על ההדק שחושבים שחייו של ערבי פלסטיני הם הפקר. השיטה היא אותה שיטה, דה ז'ה וו. יעקוב אבו-אלקיען, איאד אלחלאק, גם הורגים פעמיים – פעם על ידי כדורים ופעם על ידי הכפשה שהוא מחבל. המחבל הוא מי שמחבל בחיי המתפללים שבאים להתפלל ולשוב הביתה אם אפשר לחודש רמדאן".

ראש מועצת חורה אמר: "אנחנו לא יכולים שרופא יחוסל ככה באל-אקצא ולהישאר אדישים. חייבים לבלום את זה בצורה הכי שפויה".

ח"כ קרויזר: פניתי בפנייה דחופה ליועמש"ית ולמשטרת ישראל בדרישה לפתיחת חקריה נגד טיבי וראש המועצה. בדברים של ח"כ טיבי וראש המועצה יש האשמה ברורה כלפי המשטרה, יש ניסיון ליצור דה לגטמציה ולהסית נגד השוטרים הגיבורים שלנו".

עוד הוסיף קרויזר: "לא יתכן שח"כ וראש מועצה שמקבלים כסף ממשלם המיסים הישראלי, יעודדו ויתמכו בפעילות נגד גורמי אכיפת החוק. משטרת ישראל והפרקליטות חייבים לשים סוף לרעה החולה הזו".

לסיום אמר קרויזר: "הגיע הזמן שאחד ולתמיד, נעצור את ההסתה והפגיעה בשוטרים וחיילים הגיבורים שלנו. הגיע הזמן להעמיד לדין את המסיתים".



0 תגובות